Giełda pracy - Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

Print Drukuj

Jest to jedna z form bezpośredniego kontaktu pracodawcy z wieloma kandydatami do pracy, dobranymi przez pracownika urzędu spośród osób szukających pracy w celu pozyskania do pracy kandydatów odpowiadających wymaganiom tego pracodawcy.

Giełda pracy może zostać zorganizowana, gdy pracodawca zgłosi ofertę na wiele wolnych miejsc pracy na jedno stanowisko lub kilka stanowisk a zainteresowanych tą ofertą jest wiele osób szukających pracy spełniających wymagania określone przez pracodawcę. Urząd może zorganizować giełdę także dla takiego pracodawcy, który chce się spotkać z większą liczbą kandydatów w ustalonym terminie, nie zaś oczekiwać na każdego kandydata osobno.

Informacje o organizowanych giełdach pracy publikowane są na stronie Bazy Ofert Pracy (ePraca) w zakładce "Kalendarz targów, giełd i szkoleń".

Pamiętaj! Udział w giełdach pracy zwiększa Twoje szanse na znalezienie zatrudnienia.
 

Podstawa prawna

Informacje o publikacji dokumentu


Giełda Pracy

Print Drukuj

Kontakt:

Kierownik Działu Obsługi Klienta: Dariusz Mielnikiewicz

PUP Szczecinek, ul. Koszalińska 91,  pokój 5A

Adres e-mail: dmielnikiewicz@pup.szczecinek.pl

Telefon: 094 37-28-887

 

Zaplanowane giełdy pracy

Lp.

Stanowisko

Data giełdy

Godzina

Miejsce spotkania

 

       

1

       
2        
 
Informacje o publikacji dokumentu