2 Nabór - Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla organizacji pozarządowych realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - POWER i RPO

Print Drukuj

Logo efs

II NABÓR 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinku na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2020 poz. 568) informuje, że uruchamia nabór wniosków na:
 


Dofinansowanie skierowane jest do organizacji pozarządowych w rozumieniu art. 3 ust 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688, z późń. zm.) lub podmiotu, o którym mowa w art. 3 ust. 3 tej ustawy.

Aby uzyskać wsparcie należy złożyć kompletny i prawidłowo wypełniony wniosek z wszystkimi wymaganymi załącznikami (tj. formularz pomocy publicznej, umowa oraz oświadczenie) stanowiącymi jego integralne elementy, do Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinku - właściwego ze względu na swoją siedzibę w terminie 14dni od dnia ogłoszenia naboru przez dyrektora powiatowego urzędu pracy.
 
Wnioski można składać w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia naboru  tj. od dnia 11.05.2020r. do dnia 24.05.2020rPowiatowy Urząd Pracy w Szczecinku przewiduje nabory w kolejnych miesiącach.
 
Sposób składania wniosków: 

W celu uniknięcia pomyłek sugerujemy składanie wniosków w wersji elektronicznej.

1. elektronicznie, poprzez wortal https://praca.gov.pl

Umowę należy załączyć w pliku PDF pobranym z praca.gov.pl przy wypełnianiu wniosku. Umowy nie podpisywać, nie skanować, tylko załączyć oryginalny plik pobrany z praca.gov.pl.
 
2. korzystając z poczty tradycyjnej na adres Powiatowy Urząd Pracy,
ul. Koszalińska 91, 78-400 Szczecinek,
 
3. pozostawiając w zaadresowanej kopercie w skrzynce  podawczej umieszczonej przed wejściem do Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinku (wejście nr B).
 
W przypadku składania dokumentów w formie papierowej wymagane są podpisy pod każdym załącznikiem, parafki na każdej stronie dokumentu oraz 2 egzemplarze czytelnie podpisanej umowy z imienia i nazwiska. Podana nazwa przedsiębiorcy/imię i nazwisko w części B wniosku musi być wypełniona zgodnie z CEIDG lub KRS.
 
Jednocześnie prosimy, aby w treści wniosku bezwzględnie wskazany został numer telefonu i e-maila celem umożliwienia szybkiego kontaktu z Wnioskodawcą


Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie: 
  • 94 37 53 934
  • 94 37 28 881
lub
Informacje o publikacji dokumentu